tirsdag den 8. juli 2014

Man vender ryggen til...

Og så ser her sådan ud et øjeblik senere!

Jeg har glemt hvad det er, men fin er den.

New Dawn er godt i blomst og den ene afløser den anden nu. Smukt!



Mine geranier er også igang igen.

Her med fine lilla aftegninger.

Ærteblomster i regnbuens farver.



Indianermynte i selskab med stjerneskærm forrest og røllike bagerst.

Georginerne er helt tossede med at blomstre!

Kæmpestenbrækken gør åbenbart også klar til en blomstring mere!?

Indianermynten. Den er nu flot!

Røllike er ved at springe ud, elsker de pinke skærme.

Mjødurt følger snart trop...

Lavendlerne er nu på sit højeste.

En enkelt lille blomst på clematissen, 'piilu'.

Lavendler i krukke.

Sammenplantning, som vi fik i weekenden.

Salvien med sin klare farve.

Og flittiglisen er bestemt flittig, og blomstrer og blomstrer - og stedmoderblomsterne i den bagerste krukke er de sidste i haven, resten er visnet væk. Foran er det mamelukærme, som jeg venter spændt på, men de blev også sået sent.

2 kommentarer:

  1. Smukke billeder :) Den første, som du ikke kender, er en anis isop :) Stærk krydret duft og kan blive meget høj. Min er over 1m50 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sandie - Tusind tak for din kommentar, jeg faldt også over et planteskilt i krukken den anden dag da jeg kiggede nærmere :-) Spændende om min mon bliver lige så høj, som din!

      Vh. Fru Due

      Slet