tirsdag den 29. juli 2014

Affald eller ej

Manden ryddede op i en stor bunke skrammel (tillader jeg mig at kalde det her), som har ligget på grunden siden vi rykkede en gammel carport ned. Den er blevet flyttet rundt og rundt, men nu er en del af den gået til bygningen af skuret, andet er gemt til side og meget er kørt væk. Nå, men midt i oprydningen kom min mand og spurgte om jeg mon kunne bruge de her rustne jernstænger til noget - og ja, dem kunne jeg straks se potentiale i. De er nu gemt og så må manden lege med sit svejseapparat engang til vinter, så jeg kan få fine hjemmegjorte plantestativer.

(Og det er altså de tre kraftige stænger vi taler om, ikke de der bøjede hegnspinde.)


2 kommentarer:

  1. Super - ud over at genbrug er godt- så er det også ofte det som giver haven sit eget præg og sin egen stil.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det som ingen andre har, der kan give det hele et personligt præg :-)

      Slet